Sanoma on valinnut Tonto Helsingin tuottaman Finnlinesin kampanjan Sanoman Kuukauden kamppikseksi 16.10.2025. Tunnustus on kunnianosoitus oivaltavalle ja toimivalle markkinointiviestinnälle. Kampanja rikkoo totuttuja käsityksiä risteilyistä ja puhuttelee suoraan heitä, jotka eivät yleensä miellä itseään risteilyihmisiksi.
“Huumori toimii, ja kampanjan viesti jää mieleen.”
Tuotannosta vastasi Tonto Helsinki ja ohjauksesta Simo Liukka. Työ rakentuu selkeän insightin ja huumorin varaan ja näyttää, että konstailematon toteutus riittää, kun ajatus on terävä.
Tunnustus on linjassa Tonton tekemisen kanssa. Tavoitteena on erottuva ja toimiva sisältö, joka palvelee asiakkaan tavoitteita ja tuottaa mitattavaa arvoa.
Lue lisää: Sanoman asiakastarina Finnlinesista 16.10.2025.
Tonton tiimi:
Key Creative / Ohjaaja: Simo Liukka
Vastaava tuottaja: Ville Salminen
Tuottaja: Beda Anteroinen