Julkaistu: Markkinointiuutiset 25.9.2025 (Mikko Perttunen)
Interaktiivinen ulkomainos huomioitiin aiemmin myös Grand Onessa.
Grand Onessakin parhaana digitaalisena ulkomainoksena palkittu Dentsu Finlandin Ronald McDonald -lastentalosäätiölle tekemä ulkomainos on voittanut hopeaa Cresta Awardseissa.
Interaktiivisissa mainosnäytöissä on surullinen lapsi, joka kuitenkin ilostuu ja helpottuu, kun ohikulkija lähestyy näyttöä.
Hyväntekeväisyystyönä tehtyä kampanjaa olivat toteuttamassa myös Inuits, Tonto Helsinki, Kaiku sekä ulkomainosyhtiö Clear Channel.
Cresta Awards on vuonna 1993 perustettu kansainvälinen mainoskilpailu, jota pidetään yhtenä maailman suurimmista alan kilpailuista.
—
Tonton tiimi:
Ohjaaja/luova: Ville Salminen
Tuottaja: Beda Anteroinen