Tonto Helsingin tuottama The Proximity Effect palkittiin Bronze Drum -tunnustuksella Golden Drumissa 14.10.2025. Palkinto tuli kilpailun Creative Media Excellence -sarjassa, kategoriassa Creative Use of Media: Print/Outdoor.
Kampanjan suunnitteli Dentsu Creative Finland, digitaalisen tuotannon toteutti Interactive Inuits, ja tuotannosta vastasi Tonto Helsinki. Asiakkaana toimi Ronald McDonald Lastentalosäätiö.
Kampanja on kerännyt tunnustusta myös muualla vuonna 2025: Cresta Awardsissa työ palkittiin hopealla, ja Kyiv International Advertising Festivalissa (KIAF) se sai pronssia.
Tekijät
Asiakas: Ronald McDonald Lastentalosäätiö
Luova toimisto: Dentsu Creative Finland
Digital agency: Interactive Inuits
Tuotanto: Tonto Helsinki
Palkittu työ jatkaa Tonton linjaa, jossa luovuus kohtaa innovatiivisen teknologian. Tavoitteena on erottuva ja toimiva sisältö, joka tuottaa mitattavaa arvoa brändeille. Tonto on ylpeä saadessaan toteuttaa Dentsun suunnitteleman idean tuotannollisesti tinkimättömästi.
Tonton tiimi:
Key Creative / Ohjaaja: Ville Salminen
Tuottaja: Beda Anteroinen