Oisko aika aikuistua? Nevö!
Onnistumisen kaava tuotannossa oli kesäisen auringon lämmittävät säteet, hyvä fiilis, ohjaaja Teemu Niukkasen ja muun tiimin rautainen ammattitaito sekä rento kuvauspäivä. Lopputuloksena oli hauska ja toimiva kokonaisuus.
Kampanja tavoitti suomalaiset opiskelijat erittäin hyvin. Vuoden määrälliset liittymistavoitteet saavutettiin hyvissä ajoin ennen vuoden loppua. Youtube-kanavalla mainos keräsi positiivisia palautteita nuorilta.
“Ylihyvä mainos” – YouTube kommentti
“Nää on ehkä ainoita mainoksia mitä huvittaa edes kattoo” – Toinen YouTube kommentti
“Paras” – Kolmas YouTube kommentti
Nuorten ensimmäiset askeleet kohti aikuisuutta ja isoja muutoksia eivät tapahdu yhdessä yössä, mutta ensimmäisen askeleen voi ottaa liittymällä Opiskelija K-plussan kanta-asiakasohjelmaan.